I już znów mamy maj …

Tak, mamy maj, ale czy i kiedy ja z uroków maja skorzystam … ?

Rzecz w tym, że mam remont w domu i skutki tego wiadome, uwiązana jestem w domu, żyję na maleńkim skrawku wydzielonym z ogólnego rozgardziaszu, usuwam pył ceglany i gipsowy … Dobrze, że sporą część czasu mogę spędzić w ogrodzie, który dzięki mojemu domowemu uwiązaniu zyskuje.  Gdyby nie to, kto wie, zapewne latałabym gdzieś po lasach przez całe dnie, a w tej sytuacji ogródek doglądam, na pewno zyska na tym 🙂

Z poza ogrodowej przyrody jedynie kaczeńce udało mi się po drodze do pracy dorwać, sfotografować, dzięki temu mam choć jedną fotkę, którą mogę pokazać w grzybowisku, aczkolwiek to wcale nie grzyb, a roślinka, ale dobre i to 😉

Życzcie mi, aby remont skończył się w miarę szybko i bezboleśnie 😉 bym na osłodę trudów mogła w końcu coś pysznego w nowej kuchence ugotować i … pojechać w jakąś … bynajmniej nie siną, a zieloną dal … … … 🙂

knieć błotna Caltha palustris

knieć błotna Caltha palustris

 

 

7 Komentarzy

  1. Piotr said,

    3 Maj 2013 @ 15:29

    Szkoda by było żeby maj przeleciał Ci koło nosa. Ja remontów w maju bym nie zrobił 🙂

    • grzybowisko said,

      3 Maj 2013 @ 16:45

      Niestety kości zostały rzucone, ale mam nadzieję, że koniec zwieńczy dzieło … i że nie będzie to Pyrrusowe zwycięstwo 😉 maja szkoda, ale choć 1- i 3-majowe majówki przeszły mi w tym roku koło nosa, to jeszcze mam troszkę majowych możliwości … np. wynegocjowałam kosztem dzisiejszych porządków śródremontowych wypad jutro o poranku … 🙂 🙂 🙂

  2. Daniela said,

    7 Maj 2013 @ 17:10

    …niech zielona dal…będzie…tak blisko…blisko tak!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • grzybowisko said,

      7 Maj 2013 @ 20:35

      🙂 🙂 🙂
      gdybyż maj mógł trwać dwa, albo i trzy miesiące …. to byłoby przecudnie … 🙂 zieloną dalą można by się nasycić do syta 🙂

  3. Ulka said,

    15 czerwca 2013 @ 19:08

    O, chyba z tym remontem nie było tak źle, kaczeńce udało się zobaczyć w rozkwicie, różne grzybki sfotografować, no i ogródek zadbany, podziwiam 🙂

  4. Arek said,

    17 lipca 2014 @ 11:42

    Ciekawi mnie czy ktoś wie jak nazywa się ten krzew.

    http://www.roztocze.az.pl/photogallery.php?photo_id=327

  5. 25 września 2014 @ 1:44

    I used to be able to find good advice from your
    blog articles.


Skomentuj

