Przeoczyłam …

I patrzcie, przez to, że nie prowadziłam na bieżąco spisu treści to przeoczyłam, że oto popełniłam już 400, a właściwie 401 wpisów w moim grzybowisku … A zajęło mi to z górą siedem lat 🙂 Siedem lat zachwytu okazywanego częściej lub rzadziej w moim grzybowisku nad pięknem natury, głównie w jej grzybowej, a niekiedy także innej postaci …

Odrobinka tego różnorodnego piękna zatem także i w tym, już 402 wpisie niech zagości …. przyroda piękną jest, a moje usiłowania, by niekiedy tego piękna ulotność zatrzymać w kadrze, wielkie, ale nie zawsze owocne … jednak wciąż jeszcze dużo przede mną … może nadchodzący czas łaskawszy będzie dla moich poczynań 🙂

dsc_4512

dsc_0092

dsc_0247

6 komentarzy

  1. grzybowisko said,

    18 grudnia 2016 @ 8:46

    Pośrednio wynikło z mojego wpisu, że właśnie uzupełniłam spis treści, który zalegał w kolejce rzeczy do zrobienia od jakiegoś czasu ….
    Może ucieszy moich stałych, a i okolicznościowych czytelników, że niebawem uporządkuję, uzupełnię indeksy polski i łaciński, to będzie taki mój prezent świąteczny dla miłych czytelników 🙂 🙂 🙂 a i dla mnie też pożytek 🙂

  2. chwastowisko said,

    28 grudnia 2016 @ 19:14

    Baaaasiuuuu…. 🙂 🙂 🙂 A myślałam, że Ty już na wieki porzuciłaś swoje Grzybowisko. Tymczasem wróciłaś na stare śmieci, jak widzę, już dawno temu, i nawet nie zapukałaś, żeby powiedzieć, że jesteś. Ech, niedobra Ty. 🙂
    Śliczne to zdjęcie z grzybkiem, ważką i dzwonkami, bardzo mi się podoba. 🙂

    • grzybowisko said,

      31 grudnia 2016 @ 18:46

      Najmocniej przepraszam, że nie zapukałam do Starych Znajomych, w tym do Ciebie, Radzido, by dać znać o moim powrocie na bloga … Chociaż miło mi, że w pamięci pozostałam, ale postaram się, aby moje ewentualne „absencje” nie trwały już tak długo, jak to ostatnio bywało … Dziękuję ślicznie za pamięć, pozdrawiam serdecznie i do napisania 🙂

      • chwastowisko said,

        8 stycznia 2017 @ 17:13

        No pewnie, że w pamięci pozostałaś, nie mogło być inaczej. 🙂 Bardzo się cieszę, że znowu tu jesteś. 🙂
        Basiu, a czy mogłabym Ci podrzucić mailowo parę okazów do identyfikacji?

      • grzybowisko said,

        10 stycznia 2017 @ 23:07

        Oczywiście, czekam na zdjęcia 🙂 adres mail ten sam, bez zmian 🙂

      • chwastowisko said,

        11 stycznia 2017 @ 21:00

        Serdeczne dzięki. 🙂 Napiszę w weekend, muszę odszukać te okazy, na których mi najbardziej zależy.


Skomentuj

